24 Haziran 2012 Pazar

Kuş kovucu

Kendi yaptığım bir karışım, geçen sene denedim oldukça iyi sonuçlar aldım, bilhassa cevizi delen kuşlarda başarılı oldu düşüncesindeyim, her yıl cevizlerin yarısı kuşlar tarafından deliniyordu, geçen sene bir tek köşedeki ağaçta on tane kadar delinmiş gördüm diğerlerinde hiç yoktu.

 Geçen yıl ya kuş yoktu, ya da bu ilaç kaçırdı.

Bu yılda denemedeyim, bir kaç gün önce bahçemde ala karga görmekteydim, ilaçı uyguladığımın beşinci günü daha ala karga görmedim.

İlaçın yağmurlardan dolayı etkisini yitirmemesi için korumaya aldım, beş kiloluk su şisesini kesip ortasından bir tel geçirerek içine pamuksu bez parçasını telin ucuna bağlayıp ilaçlayıp bahçenin etrafına yirmi metre aralıklarla astım.









5 yorum:

canan ateş dedi ki...

merhabalar nail bey.. bizimde bahçemiz var kuşlar meyvebırakmıyor. nasıl bir ilaç ya. biraz bilgi verir misiniz?

Nail çimen dedi ki...

İlaç üstte de bahsettiğim gibi cevizi delen kuşlara karşı iki yıldır denemelerim oldukça iyi olduğunu söyleyebilirim, cevizde cevizi delen kuşlara karşı iyi sonuçlar verirken diğer meyva türlerinde kayısı ve şeftalide de denemelerimde iyi sonuçlar vermiştir.
Diğer meyva türlerinde denemediğim için bir şey söylememde yanlış olur.

Dogan Kumas dedi ki...

merhaba nail bey bizimde sorunumuz kuşlar.hatta daha değmeden sümüksü hakiyle gelip içini boşaltıyorlar.kullandığınız ilacı bizde öğrenmek istiyoruz.cep tel no 535 6242496 adım doğan

Hatip oğuz dedi ki...

Nail bey merhaba;
yaptığınız ilaç karışımı nedir bizi de bilgilendirir misiniz
şimdiden ALLAH razı olsun veya ücretni ödeyeyim kargoyla bana gönderin

Nail çimen dedi ki...

Arkadaşlar ben dört beş yıldır kullanıyorum cevizde bademde %100 sonuç, diğer meyva türlerinide kontrol ediyor fakat ceviz ve bademdeki gibi tam sonuç denemez.